ZAINTERESOWANY NASZYMI USŁUGAMI?

FAq

Wystarczy, że zainstalujesz i uruchomisz na telefonie aplikacją black cab. Wybierz rodzaj pojazdu, trasę, kliknij  „Zamów” i gotowe.

Aplikacja działa na systemach Android oraz iOS.

Korzystasz z aplikacji jest bezpłatne. Płacisz tylko za przejazd.

 

Koszt przejazdu pokaże Ci się w aplikacji po złożeniu zamówienia (w przypadku przejazdów korporacyjnych cena może nie być widoczna dla Pasażera).

 

Tak, po każdej zrealizowanej usłudze możesz wystawić ocenę i wpisać komentarz.

 

Tak, przy uruchomieniu aplikacji poprosimy Cię o podanie danych niezbędnych do wykonania usługi. Twoje dane są u nas bezpieczne, nie przekazujemy ich innym podmiotom.

 

Kontakt z Twoim kierowcą możliwy jest poprzez aplikację BLACK CAB.

 

Płatność za przejazd możesz uregulować kartą płątniczą, gotówką, blickiem lub telefonem. Możesz również zapłacić poprzez aplikację BLACK CAB – konieczne będzie dodanie karty do Twoich danych w aplikacji.

 

Dla użytkowników aplikacji przewidziane są rabaty za częste korzystanie z naszych usług. O wszystkich akcjach rabatowych i promocyjnych zostaniesz powiadomiony przez aplikację.

 

Jak najbardziej. Jeśli chcesz skorzystać z oferty dla firm, wyślij nam informację poprzez aplikację lub za pośrednictwem formularza na naszej stronie. Skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania.

 

Realizujemy przejazdy na każdej trasie. Ponieważ dłuższe trasy mogą wymagać specjalnego przygotowania, zarezerwuj wyjazd wcześniej. Wyślij do nas wiadomość przez aplikację lub naszą stronę, skontaktujemy się z Tobą w celu dogrania szczegółów.

 

Nie, w aplikacji masz możliwość wybrania daty i godziny realizacji kursu. Aplikacja wyśle Ci informację o kierowcy przed realizacją zlecenia.

 

Jeśli zamówisz transfer na inną datę, masz możliwość modyfikacji terminu nawet do godziny przed planowaną usługą. Transfery zamówione „na już” nie mają możliwości zmiany daty.

 

W aplikacji masz możliwość wyboru pojazdów dla maksymalnie 8 pasażerów. Jeśli potrzebujesz transportu dla większej grupy, skontaktuj się z nami przez aplikację lub formularz na stronie.

 

Jeśli masz większy bagaż skorzystaj z opcji vana z dużą powierzchnią bagażową. Jeśli bagaż jest bardzo duży – skontaktuj się z nami przez aplikację lub formularz. Znajdziemy najlepsze rozwiązanie.

 

Daj znać za pośrednictwem aplikacji, że podróżujesz z czworonogiem. Przewóz zwierząt w pojeździe odbywa się na standardowych zasadach. Ze względu na bezpieczeństwo Twoje oraz Twojego zwierzaka, oczekujemy, że zapewnisz mu komfortowe warunki do przejazdu, np. transporter, który już zna.  

 

Kiedy wykupujesz wakacje i przelot osobno – potrzebujesz dostać się z lotniska do miejsca zakwaterowania i z powrotem. Nasza firma jest jednym z największych niezależnych dostawców transferów lotniskowych w Krakowie i dlatego możemy zagwarantować wysoką i stabilną jakość.

Prywatne Taxi – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany samochód tylko dla Ciebie, najczęściej VW Passat lub Mercedes-Benz. Wszystkie ceny za cały samochód.

Transfer Premium – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany Mercedes-Benz lub podobny luksusowy samochód z prywatnym kierowcą. Wszystkie ceny za cały samochód.

Limo – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany Mercedes-Benz klasy S z prywatnym kierowcą, który zajmie się Twoim bagażem itd.  Wszystkie ceny za cały samochód.

Minibus – oferujemy nienagannie czysty, klimatyzowany minibus wyłącznie dla Ciebie.  Wszystkie ceny za cały pojazd.

Executive minibus – oferujemy nienagannie czyste, klimatyzowane minibusy wyłącznie dla Ciebie.  Pojazdy te są bardziej przestronne niż normalne minibusy, mają mniej foteli. Niektóre mają podłokietniki i stoliki. Kierowca zawsze ubrany w garnitur.

Tak. Po prostu pobierz aplikację na Twój telefon i złóż zamówienie.

Nasz system rezerwacji internetowej jest prosty i łatwy w obsłudze, jeśli jednak preferujesz rozmowę możesz zarezerwować usługę dzwoniąc do nas. Linie telefoniczne są obsługiwane od 11:00 do19:00 od poniedziałku do piątku. Uwaga:Ceny rezerwacji telefonicznej mogą odbiegać od cen internetowych.

Jesteśmy w stanie wysłać samochód w ciągu 15 minut – jednak im wcześniej, tym lepiej. Zaleca się rezerwować nasze usługi z wyprzedzeniem 24 godzinnym.  Jeśli dokonujesz rezerwacji na ostatnią chwilę najlepiej jest zadzwonić, ponieważ może zdarzyć się, że nie zdążymy potwierdzić Twojego zamówienia.

Jesteśmy w stanie przewieźć dowolną ilość osób używając naszych autokarów lub kombinacji mniejszych samochodów.

Proszę zadzwoń do nas, a my zajmiemy się Twoim zleceniem bez zwłoki.

Nie martw się, jeśli jakieś dane uległy zmianie możesz dokonać zmian. Na voucherze odnajdziesz dane kontaktowe. 

Tak, możesz anulować swoje zamówienie. Skontaktuj się z naszym biurem obsługi klienta.

W większości przypadków kierowca będzie czekał zaraz za bramkami odprawy celnej w pobliżu informacji z tabliczką z Twoim nazwiskiem lub nazwą firmy. W niektórych przypadkach może to się jednakże różnić dlatego ważnym jest, aby postępować zgodnie z instrukcjami z vouchera. Jeśli to będzie możliwe wyślemy Ci numer do Twojego kierowcy. 

Po upewnieniu się, że postąpiłeś zgodnie z instrukcjami z vouchera skontaktuj się z naszym numerem awaryjnym, który znajdziesz na voucherze podając wszystkie szczegóły, a nasz personel zajmie się Twoją sprawą.

Jeśli zarezerwowałeś transfer prywatny Twój kierowca będzie gotowy jak tylko przybędziesz. Jeśli zarezerwowałeś transfer łączony wyruszysz jak tylko pozostali pasażerowie z tego samego lotu przybędą. Jeśli nie ma opóźnień wyjazd z lotniska następuje nie później niż 30 minut po przybyciu. Jeśli zamówiłeś transfer łączony rozkładowy pojazd odjedzie zgodnie z harmonogramem. Jeśli masz opóżnienie proszę nas poinformować  w miarę możliwości.

Linie lotnicze mają podpisane umowy z lotniskiem, którego pracownicy dostarczą bagaż do miejsca zakwaterowania.

Prosimy o kontakt pod numerem wskazanym na voucherze. Dopełnimy wszelkich starań, aby Twoja rzecz wróciła do Ciebie najszybciej jak to możliwe. Usługa może być płatna.

Twój lot będzie monitorowany więc, jeśli Twój samolot wyląduje wcześniej lub będzie opóźniony, wyślemy samochód w odpowiednim momencie – bez dodatkowych opłat. Olbrzymia ilość naszych zleceń to obsługa B2B dlatego jeśli rezerwujesz transfer dla kogoś możesz być spokojny, że usługa zostanie wykonana  profesjonalnie.

Skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. Monitorujemy tablice przylotów i dlatego prawdopodobnie nie wyślemy samochodu. Twoje zamówienie otrzyma status oczekujące na kolejne 24h w czasie których będzie można zmienić swoje zamówienie.

Skontaktuj się z nami tak szybko jak to możliwe. Monitorujemy tablice przylotów i dlatego wyślemy samochód do innego portu lotniczego tylko po wcześniejszej autoryzacji zlecenia. Usługa może być płatna dodatkowo.

Skontaktuj się z nami tak szybko, jak to możliwe. Monitorujemy tablice przylotów i dlatego wyślemy samochód. Jeśli nie zostaniemy poinformowani a kierowca zostanie wysłany, zastosujemy warunki umowy wraz z opłatą karną. Jeśli jednak poinformujesz nas o spóźnieniu zanim wyślemy kierowcę, Twoje zamówienie otrzyma status oczekujące na kolejne 24h w czasie których będzie można zmienić swoje zamówienie.

Kierowca odbierze Cię z recepcji hotelowej.

Po prostu wysiądź z pociągu i czekaj na peronie – kierowca Cię odnajdzie.

Większość naszych transferów to usługi prywatne i płacisz za samochód. W przypadku transferów łączonych stawka jest taka sama dla dzieci i dorosłych. Zwracamy uwagę, że w niektórych przypadkach dzieci nie mogą podróżować na kolanach rodziców.

Tak nasze pojazdy są wyposażone w foteliki dla dzieci na żądanie. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym.

Uwaga: zgodnie z dyrektywą unijną EU 2003/20/EC:

Każdy samochód, którym chcemy przewieźć dziecko, musi być wyposażony w odpowiednie urządzenie dostosowane do jego wagi i wzrostu. Na przednim siedzeniu pasażera dziecko nie może być przewożone tyłem do kierunku jazdy, chyba że pojazd nie ma przedniej poduszki powietrznej pasażera lub istnieje możliwość jej odłączenia. Prawo unijne pozwala na przewożenie dziecka o wzroście powyżej 1,35 m lub powyżej 12 lat z przypiętymi standardowymi pasami bezpieczeństwa. W Polsce taka możliwość istnieje wobec dziecka o wzroście powyżej 1,50 m.

Samochody uprawnione do zarobkowego przewozu osób podlegają następującym zasadą:

-dzieci poniżej 3 roku życia mogą podróżować na tylniej kanapie jeśli samochód nie jest wyposażony w fotelik

-dzieci powyżej 3 roku życia mogą podróżować na tylniej kanapie i muszą stosować pasy bezpieczeństwa jeśli samochód nie jest wyposażony w fotelik

Tak oczywiście. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym. Prosimy o informację czy wózek jest składany.

U nas płacisz za przejechane kilometry, a nie za czas. Nie musisz martwić się korkami – po prostu usiądź wygodnie i pozwól naszym doświadczonym kierowcą dowieźć Cię bezpiecznie do miejsca przeznaczenia.

Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym. Prosimy o informację o dużej ilości bagażu lub ponadrozmiarowym bagażu takim jak deski surfingowe, rowery, klatki dla zwierząt itd.,  abyśmy mogli wysłać odpowiedni klimatyzowany samochód odpowiedni dla wybranej ilości osób i bagażu. Jeśli nie poinformujesz nas o większym bagażu możesz zostać obciążony dodatkowymi kosztami.

Tylko po wcześniejszym ustaleniu i tylko w przypadku transferów prywatnych.

Tylko po wcześniejszym ustaleniu i tylko w przypadku transferów prywatnych.

Transfery prywatne są w systemie od drzwi pod drzwi. Transfery łączone i rozkładowe łączone mogą w harmonogramie mieć przystanki w celu wysadzenia lub zabrania innych podróżnych.

W większości przypadków nasi kierowcy mówią po angielsku [80% załogi], jednakże z powodów organizacyjnych może zdarzyć się, że do obsługi turystów zagranicznych zmuszeni jesteśmy wysłać kierowcę nie mówiącego płynnie po angielsku. W takich sytuacjach kierowca w razie problemów komunikacyjnych kontaktuje się z naszym biurem, które występuje w roli tłumacza.

Wszystkie pojazdy do 20 pasażerów wyposażone są w pasy. W przypadku autokarów część z nich nie jest wyposażona w pasy – jest to zgodne z regulacjami prawnymi. Jeśli jednak życzysz sobie, żeby autokar był wyposażony w pasy bezpieczeństwa poinormuj nas o tym.

Większość naszych pojazdów to nowe modele Mercedes. Inne modele mogą być używane adekwatnie do Twojego zamówienia.

Nasi klienci płacą dokładnie tyle, ile na voucherze. Płatnośći kartami płatniczymi lub kredytowymi mogą być obciążone opłatami manipulacyjnymi. 

To zależy od usługi wybranej przez klienta. Większość naszych usług to transfery prywatne, dlatego podana cena jest za samochód. 

Nie, nasze usługi są tańsze szczególnie na dłuższych trasach.

Tak, nasze usługi świadczymy przez całą dobę. Odbierzemy Cię o dowolnej porze bez dodatkowych opłat.

Obsługujemy większość polskich lotnisk.

Możemy zapewnić obsługę w większości dużych miast  i miejscowości wypoczynkowych w Polsce, współpracujemy też z podwykonawcami, dlatego obszar naszego działania jest bardzo duży.

Tak, posiadamy licencję nr 0019027 na krajowy i międzynarodowy przewóz osób. Wszystkie nasze pojazdy są dodatkowo w pełni ubezpieczone.

Jest to licencja wydawana przez odpowiedni urząd po spełnieniu szeregu wymagań takich jak szkolenie, egzamin państwowy, zabezpieczenia finansowe, niekaralność itd.

Tak, wszyscy zatrudnieni przez nas kierowcy posiadają komplet dokumentów włączając wymagane zaświadczenia.

Nasza firma powstała w 2004 roku. Od samego początku zajmujemy się przewozem osób i obsługą ruchu turystycznego.

Nie. Palenie w naszych pojazdach jest zabronione.

Za nasze usługi możesz płacić gotówką lub kartą kredytową. Prosimy zaznaczyć odpowiednie okienko w formularzu rezerwacyjnym jeśli chcesz płacic kartą.

Nie, płacisz gotówką lub kartą bezpośrednio u kierowcy.